2011. november 16., szerda

Holnap 15 éve...

HOLNAP  15 ÉVE HÁZASODTUNK LACKÓVAL....

Már leirtam,hogyan ismertem meg Lackót.Most elmesélem az esküvőnket…!
Lackó megkérte a kezem 2 hónap együttjárás-és élés után.
(Hogy azért e,mert még félig-meddig HITgyülis volt és házasság nélkül „nem ékes”a szex a gyüliseknek,-vagy csak úgy:MÁIG nem tudom.)
Az biztos hogy nem mindennapi esküvő volt!!!
Először is,AZONNALI házasságkötést kértünk azzal az indokkal hogy elutazunk és nem tudunk várni…(ez persze hazugság volt de másként fél évet kellett volna várni!!!)
Gyűrűket nagymamám adott:az ő és elhunyt férje aranygyűrűit.Ezt sajna egy vita során ledobtam a Veszprémi tűztoronyból a mélybe,a bokrok közé és soha többé nem lett meg...
A tanúink a következők voltak,az enyém egy volt pasim,Csucsu,a dagadt pirostarajas punk,-Lackóé meg szinházrendező unokatesója.
Az én tanúmat nem akarták elfogadni mert nem volt személyije,de végül az Útlevél is megtette,miután kivertem a balhét...
Az esküvő a Budafoki Házasságkötő teremben zajlott le és mindössze 11-en voltunk,beleértve minket+a tanukat is:
A tanúk-,Lackó szülei,-apám+élettársa,-öreganyám Alizka-egy punksrác+a csaja,-meg mi ketten…
A punksrác Lackó volt nőjének volt a féltestvére és épp nálunk lakott Budafokon-mivel nemrég meghalt az apja,a srác tök be volt kattanva:folyton röhögőgörcsöt kapott a „temetés”szóra!!!Ezzel ment el a délelőtt…!Lackó meg csak húzta az agyát:”-Zolika!Bejön a temetés!?-„
Mire gurgulázó ,fuldokló röhögés volt a válasz….!
Én testhezálló csillogós streccs-felsőben,fekete szűk miniszoknyában és fekete fátyolban voltam.,Lackóságom meg skótkockás zakóban fekete tüskehajjal-vagy szarvakba volt lőve haja?
NEM tudom már!
A szertartáson SEX PISTOLS szólt:a „Steppin’stone”meg a Sid Vicioustól a "Je suis l'anarchie",az "I wanna be anarchy"francia verziója...
Fotó NEM készült.,videó IGEN,de nem volt pénzünk megvenni:10 ezerért adta volna a Házasságkötő terem.
Úgylátszik,senkinek sem értünk annyit...!
Az esküvő után Lackó Budafoki kérójába mentünk:apja az ágyon,arcába temetett arccal depizett.,anyja beszélgetett,öreganyám csacsogott,én meg apámékkal dumcsiztam.A többiek mittomén....
A "menü"paprikáskrumpli volt,de csak később.,a nászajándék 5000 FT,egy mosogatórongy meg egy úszógumi,amit egy punk kukázott az Oktogonnál.
Apámtól kaptam 1 csokor virágot is...
A nászút később Veszprém-citybe vezetett-mert akkor még Pesten lakoztunk...
Hátz ez volt a "legendás"esküvőnk!!!Útszélen ismerkedtünk,csóró punk esküvőnk volt,botrányokkal tűzdelt házasságunk,tragikus véggel-mégis,az egyik legszebb kapcsolatok egyike,mely előre a mennyben ÉS pokolban köttetett s elrendeltetett...!
És SOSE bánom meg,SŐŐŐT...!Inkább a végét bánom,bár visszatekethetném az időt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése