2011. november 16., szerda

JELEK "ODAÁTRÓL"

Mióta Lackó eltávozott eme világból,számos jelet adott nékem-"ODAÁTRÓL!"Erre a szkeptikusok persze ráfoghatnák,hogy "véletlen",de ha ezt itt valaki elolvassa....nos:kicsit "túl sok"és "túl pontos"ez a sok "véletlen".Ami amúgy sincsen,tehát....!
Először,mikor Lackó öngyilkos lett,akkor éjjel-s mint utólag megtudtam:kb.halálának idejében!-hallottam a hangját.Még a kutyák is ugattak.Szokásos jellegzetes hangján bekiabált a kutyának:
-"Kafi,mi a fa**om van már!!!!?"-
(ahol lakom küterület,nem lakik SENKI,nem is járkálnak,közvilágitás+közlekedés NINCSEN.)
Azt hittem,kijött mert volt rá példa hogy éjjel idejött,de-sehol-senki!
Másnap,telefonon értesültem a szörnyű tettéről....
Azután,mikor meghalt,aznap este punk-est volt a zeneTV-ben,SEX PISTOLS meg minden,amit IMÁDOTT.EZ persze,lehet véletlen...!
De ami EZTÁN történt....azon gondolkoztam vajjon MIVEL tehette...nem szép,de az embernek igenis ESZÉBE JUT...kötél?lánc?drót?
Párom elment a mutterjához,én kimentem a kertbe.Mire bejöttem,Lackó egy kis objektje-egy kis doboz,amit nekem készitett s régóta a polcon volt már-le volt esve.,a beletűzött apró angol zászló/a PUNK jelképe!/meg ELTŰNT.Bizti kiesett!-gondoltam,s kerestem mindenütt.De nem volt SEHOL....
Utána tudtam meg:Lackó a nyakában hordott angol zászlóval vetett véget életének....!
(a kis zászló AZÓTa sem lett meg,nyoma veszett!)
A kutya mélyen aludt az ágyban,amúgy sem érdeklik,sosem érdekelték a szoba tárgyai.Minikutya,a polcot NEM éri fel,az objekt fent volt,magasan....
Viszont,esténként TÖBBSZÖR felugrortt és ugatni,támadni kezdte a.....SEMMIT!
SEMMIT!?CSAKUGYAN az volt?Merthogy ilyent nem szokott csinálni,csak a ritkán betérő látogatókat ugatja meg....
Aztán:Lackót sokszor ábrázoltam képeimen afféle "Drakulaszerű"denevérnek....
Egyszer csak hiv a Kefe/párom/-"Nézd,itt egy döglött denevér!!!!"
.Sebesülés NEM volt rajta...
Eltemettük a kert végi kisállat-temetőbe....
"Lepkés-jel"több is volt.Lackó-mig élt-IMÁDTA a kis kék lepkéket,pláne ha leheveredett a fűben és azok rászálltak.
Mentem a kutyával sétálni.Egy kis kék lepke követett,majd rászállt a kutya farkára mint egy masni.És NEM tágitott onnét,SOKÁIG!Pedig a kutya futott,ugrált,még el is hesegette de az visszatért.....
Máskor a hátizsákom "PUNK"feliratára szállt lepke....
Az orrszarvú-bogarat nem sorolnám MINDENÁRON a Lackó jelei közé,de ...azért lehet,abban is az Ő keze van!
Gondolkodtam,hogy a fenébe:még SOSEM láttam orrszarvú bogarat!
Másnap egy orrszrvúbogár szállt az ajtóm függönyére.......
Nem sokkal rá,a párom talált egy kiszáradt orrszarvú bogarat-NEM ugyanazt mert ez nagy,az meg pici volt .Most is megvan!
Aztán,ami KISÉRTETIES....mentünk a városba és épp valahogy eszembe jutott hogy Lackó jele az oviban a vizilabda volt.Csikos.Sok gyerekkori rajzán látni.Elkezdtem erről beszélgetni.
Másnap megyünk megint be Veszprémbe.Hülyeségből,bedobtam 2 százast egy gyerekek számára kitett,játékhúzó autómatába....és MIT ADOTT KI?(ez ZSÁKBAMACSKA,nem mi választjuk,mit kapunk,csak miután kibontottuk,derül ki!) Nos-egy csikos vizilabda....!
Aztán mikor a TV-t átkapcsoltam-PONT Sid Vicious-mániám volt/SID a PISTOLS gitárosa,Lackó kedvenc együttese.Lackó az ő halála éjjelén halt meg!/MI ment épp az egyik adón?
Sid utolsó 24 órája c.műsor!!!!!!
2 napja leutaztunk Dabronyba,egy amatőr kultúrális összejövetelre.Ez egy régi házban van tartva,minden évben,ahol egyszer-RÉGES-RÉG!-jártunk Lackóval is de csak látogatóban voltunk ott,mikor még L.régi haverja,Vogel Robi vezette a házat,-azóta kirúgták onnét.
Persze,Lacin járt az agyam,meg hogy bizti itt van a szelleme,meg de jó lenne valami jel...valami nyom...
A szobába ahol aludtunk,odamentem a könyvespolchoz.S MIT találtam ott?
Egy Lackó katalóguslapot.Illetve szórólapot!Hogy HOGY került oda...!?Tán még Laci adta Robinak?Nem tudom de ez tuti jel volt!
Aztán este,már tartott a buli,mikor bejött a területre egy,még a Veszprémi Jókai u.-ról ismert fazon akire Lackó haragudott mert mindég elkunyizott valamit és SOSEM adta vissza.Szerszámok,stb.Meg amúgy is...
Az illető ittas volt-picit-és az ISTENNEK nem lehetett kirúgni!ELEGEM LETT.Azt mondtam-párom is hallotta!-"Lackó,ADD HOGY ROSSZUL LEGYEN+KIDOBJÁK mert nem birom már!!!!"-
5-tán 10?-perc múlva-a fazon egyik percben még ott dumált valakivel-a másikban elvágódott,mint a krumpliszsák és:SE KÉP-SE HANG!!!!
-"Az előbb még KUTYA BAJA volt!!!"-csodálkoztak az ottlévők.Ittas volt ugyan.,de nem hulla részeg!Amúgy is "edzett"itókás volt az ipse....-
Kivitték+a haverjai elvitték haza...
Felnéztem az égre:TELIHIOLD volt.Lackó akkor tette amit tett.A telihold mindég nagyon hatott rá,általában negativan....
Jelek-jelek-jelek!
Lackó nem fukarkodik velük.Ha csak 90%-a tőle van,már akkor is szép teljesitmény!
Volt még más is,de ennyire emléXem-konkrétan!
LACKÓ'S NOT DEAD!A MŰVÉSZ NEM HALOTT!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése