2011. december 11., vasárnap

FIGYELEM!

Az eddig itt látott beirások, cikkek...stb.  mind a FREEBLOG-os Lackó-emlék oldalról lettek átmásolgatva - mivel HTML kódokhoz NEM értek, igy minden beirást apránként másolgattam át,  illesztettem be ide...

Ezért a beirásoknál megjelent dátumok NEM mindig azonosak azzal,  hogy mikor irtam az aktuális cikket, hanem csupán az ÁTMÁSOLÁS DÁTUMÁT jelzi- hisz a Lackó-blogot immár 5 éve vezettem!!( az eredeti dátumokat nem másolgattam be , az idő úgyis csupán egy illúzió s relativ, nem az számit hanem maga a szövegek ill.képek.)

Mostantól viszont minden "LIVE", azaz eredeti s nem másolt, tehát mostantól minden dátum, szöveg új és aktuális!

EMLÉKEZZÜNK HÁT EGYÜTT LACKÓRA!!!!

(Szilágyi Zoé Éva képzőművész , a festő özvegye)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése