2011. december 3., szombat

AHOGY NEKED TETSZIK...(Lackónak!)

Tékozló fiú voltál,-bukott Angyal lettél!
Fölöttem szárnyallsz, széltépázta denevér-szárnyaiddal,suhogva,huzatot csapva húzol el a város felett.,
NEUBAUTEN szól az éteri-térben,s érted még a kárhozatot is vállalnám....
Testem újra befogadja a fém-diszeket,hajam fejem egyik feléről a földre hull.
PUNK-TOTÁL! Fütter'meinen EGO!
Arkangyalként állsz előttem,sirboltos boltivben a hajnali derengésben.Oda se neki!Lackó újra itt van.
Újra PUNK lehetsz.,punk aki NEM punk.
Csupán idegenből ideszakadt időutazó.,ki ittrekedt egy kis időre még....
Kiválasztott,"gödör-Szent"vagyok.Süvit a szél a barlangok mélyén.
Hullócsillag-áldozat,tejúttenger,havas lábnyomaid követem a semmibe.
A MINDENSÉGBE!
Újra a tied vagyok.Újra EXTRÉM.,-újra VAD.
Nem fog nekik tetszeni...
De neked igen.
Fém karistol fémet.Piercing  szegeccsel csörren.
Tetovált minták vibrálnak a légtérben....
Elillant illatod visszatűnőben a szürkületi kapunál.
Újra a régi vagyok!
S halványan tágul a tér....
Miközben az idő-görbületben
A tékozló fiú visszatér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése