2012. december 30., vasárnap

SOK BESZÉDNEK SOK AZ ALJA!

RENGETEG Lackó emlékéhez nem méltó dolog történt mostanság szülővárosában, ám én mégis úgy döntöttem: már NEM fogok irni többet ezekről OLDALAKAT- mert ez a blog EREDETILEG a rá való emlékezést hivatott támogatni nem pedig vagdalkozást az engem körülvevő sok hülyével- beleértve a városvezetést, műv.történészeket + egyéb idiótát!
Irásaimat melyek hosszú kifakadások voltak, megqrtitottam s kizárólag a rövid tényekben irom le mik is történtek...a hosszú köritéseket meg véleménnyilvánitást- bár 100%-ig igazam volt s még FINOM voltam irásaimban!- kitöröltem ill.leröviditettem s mellőzöm inkább.
Egyszerűen megcsömörlöttem ENNYI tapintatlanság láttán amit sorozatosan elkövetnek már NAPI szinten, elvéve Lackó emlékénk MINDEN méltóságát is !
ÉN ebben NEM óhajtok tovább részt venni még a VÉLEMÉNY NYILVÁNITÁS SZINTJÉN SEM. Egyszerűen annyira sem méltó ez a sok véglény hogy felháboritsanak, Lackó mégiscsak ezek FÖLÖTT áll.
Amit művelnek az már  nem is megemlékezés hanem erőltetett nyomatás nem megfelelő módon -s helyeken.
ENNYI!
Ha valami történik persze nem fogom elhallgatni mert ez a blog a 100%-os őszinteséget is képviseli - de nem fogok hosszú novellákat pazarolni rá tovább.
A blog egy ideig nem volt publikus ám mégis újra azzá tettem hisz én vagyok az EGYETLEN aki valósan mutatja be Szilágyi Lackó festőt.
Ennyivel tartozom neki s magamnak meg az őt őszintén szeretőknek is!
ÁMEN!
Lackóról készült rajzom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése