2019. április 27., szombat

Szegecselt Angyal

Milyen is volt a NORMÁLIS átlagos Lackó? Az, akibe beleszerettem?  A depressziós, sötét  időszak ELŐTT?
Elsőnek is , olyan  benyomást keltett, mint egy igazi Berlini új-expresszionista festő a 80-as évekből. 
Aztán persze: PUNK volt! Miközben, bármikor elszavalt pár József Attilát, Pilinszky-t , bármikor magasröptű beszélgetéseket folytatott irodalomról, költészetről, képzőművészetről. 

Mindezt művészettörténészeket is megszégyenitő tudásszinttel...
Közben romantikus volt meg szexmániás is  Hizelgős dorombolós KANDÚR. Hűséges hősszerelmes. Bújós szerelmes kisfiú, virágot hozó, udvarló, minden apró rezzenésemre, mozzanásomra figyelő érzékeny szerető. 
MEGHITTSÉGET s BIZTONSÁGOT sugárzó FÉRFI. Vagány, humoros, "krampuszos". Imádtam nevetéskor a kis grübedliket a szája mellett. Marlon Brandó,+ Latinovits egyszemélyben.
ROPPANT inspiráló , a festővászon előtt táncoló lelkes megszállott alkotó, s hiú,aki folyton magát nézte a kirakatokban.
Komplexusok gyötörték, ugyanolyanok mint engem is,  kételkedett de hitt is magában: jobb korszakaiban TUDTA saját értékét. Nem kötött kompromisszumot s MEGVESZTEGETHETETLEN volt!  Neki NEM volt meg "az ára"!
SOSEM volt irigy s ROPPANT JÓSZIVŰ is volt. Oda adta drága bőrdzsekijét az utcai koldusnak s bevásárolt kis ösztöndijából a népes roma családnak. Elhivta a szegény embert hogy megfesse , megkinálta ebéddel s fizetett is neki. 
Ha valakit a szeme láttára diszkrimináltak, ODAÁLLT, megvédte pedig NEM tudott verekedni.
GYŰLÖLTE a politikát (MINDEN OLDALÁT!!!) a kisstilűséget s igazságtalanságot. Ha meghalt egy kedvenc sztárja pl. Kurt Cobain, önmagát vádolta s megsiratta. Nagyon megviselte. Ragaszkodó volt, ölelős, bőrdzseki-és cigiszagú s borostás.  Szexi és vonzó és széparcú! 
Szegecselt Angyal.

Macskaférfi volt....én meg a "Mackó". (ő hivott igy! Maci, Mackó...)

Ez volt az IGAZI Szilágyi Lackó!!! A z előző posztomban leirt ,  akit elhagytam, a BETEGSÉGE volt- nem ő. Ám egy OLYAN betegség mely rákként szövi át a személyiséget majd eggyé válik vele. Ezért borzasztó s igen tragikus. Sajnos , én NEM voltam akkor még elég erős szellemileg hogy túltegyem magam rajta.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése