2019. április 27., szombat

MAIL ART to LACKO

Lackóval mindvégig jóban voltunk, MIUTÁN elköltöztem tőle, is.

Ehhez hozzá tartozott az is, hogy leveleztünk , illetve MAIL ARTot- küldeményművészetet- küldtünk egymásnak., ( hogy MI az a MAIL ART nem fogom most részletesen kifejteni,  maradjunk annyiban hogy postán keresztül küldött művészeti alkotás, boriték formájában. Vannak ilyen kiállitások is, világszerte. Mindenmáshoz GUGLI  a barátod!)

Nemrég jártam Lackónál összeirni a lakásában maradt képeit. A személyes dolgokat természetesen összepakoltam s elhoztam!  többek közt saját MAIL ARTjaimat , melyeket egykor Lackónak készitettem -s küldtem. (A postafiók cimem már nem él, azóta kijár a postás Csatárra ahol lakom -tehát nem aktuális.)

 Ezek azok:
(Lackó válasz-MAIL ARTjai legközelebb!)















































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése