2019. április 27., szombat

Lack Vader , avagy Lackó átáll a "sötét oldalra"


UPDATED- kicsit átdolgoztam a posztot, de a lényege ugyanaz.

Szilágyi Zoé- A GONOSZ NŐ! A KEGYETLEN ÖZVEGY! LACKÓ GYILKOSA!!!!! HOGY TEHETETT ILYENT! KÖTELESSÉGE LETT VOLNA KITARTANI MELLETTE! ELHAGYTA  ! -ésatöbbi.
Ismerős duma...?! 

Mintha csak én volnék a világon az EGYETLEN aki különválik párjától! Mintha a világon csakis ÉN tettem volna ilyen GALÁD és GYALÁZATOS bűntettet- s ezért nyilvános megkövezést érdemel minimum!!

Félreértések elkerülése végett akkor most jöjjenek: a TÉNYEK!

Szerettem Lackót. Ő volt lelkem "másik fele". NEM egy pasiért hagytam ott . Lackótól Januárban jöttem el, mostani párommal Júniusban jöttem össze. 

Nem is azért léptem le, mert "nem szerettem" őt vagy mert "csóró" volt. Máig szeretem-mindig is fogom! Összetartozunk...-
DE!-  bár nem szivesen irom ki publikusan de önvédelemből s mert NEM születtem mártirnak, kénytelen vagyok- Lackó tett olyasmiket is amik  rákényszeritettek eme  szomorú tettre, hogy OTT s AKKOR   megszakitsam közös életünket- s külön költözzek. Legalábbis OTT és AKKOR ezt éreztem az EGYETLEN HELYES DÖNTÉSNEK!  (lehet, ma MÁSKÉPPEN döntenék, de nem ma történt mindez hanem jópár évtizeddel KORÁBBAN.)

Talán tudjátok, hogy Lackó  beteg volt.  NEM alkesz, se nem "drogos" - ahogyan azt  egy két sötét söpredék hireszteli vagy hiszi! 

Lackó PARANOID SKIZOFRÉN volt. Kamaszkora óta. Főiskolán tört ki rajta ez a borzasztó de egyben művészbetegség. (Gulácsy is skizofrén volt sőt: kedvence Van Gogh is!)  Évvesztes is lett a kórházi tartózkodása miatt.  
Akkoriban még  sokkoltak, igy őt meg is sokkolták- igen: ELEKTRO SOKK!- ráadásul szülei megkérdezése NÉLKÜL: ő maga meg abban a katatón állapotában NEM VOLT BESZÁMITHATÓ!
Az elektro sokk után a szinte néma, visszahúzódó szégyenlős férfiből egy nagydumás pörgős  indulatos ember vált. 

Ezáltal rokkantnyugdijassá vált aki állandó gyógyszeres kezelésre szorult.  Amit aztán VAGY beszedett- vagy NEM. 

Sok sok kisérletezés s próbálkozás UTÁN , találtak egy svájci gyógyszert ami  segitett , hogy normális állapotába kerüljön vissza.  Hosszú  nyugis periódus következett ezután....Ám, ez a gyógyszer pár év után MEGSZŰNT MAGYARORSZÁGON!- NEM forgalmazták tovább. Kapott helyette SEMMIT NEM ÉRŐ de RENGETEG mellékhatással biró pirulákat amit inkább BE SEM SZEDETT már a végén!!!!!

Állapota meg ROHAMOSAN LEROMLOTT.

Betegsége miatt MONDOTT s TETT olyasmiket amik elég szörnyűek voltak. Igen, NAGYON szörnyűek! S igen, skizofrén betegként NEM TEHETETT RÓLA. De a betgesége által szép lassan egy MÁS emberré vált. Mint akinek a sötét énje vette át a vezetést.....Mint aki "átállt a sötét oldalra"!
Az kövezzen meg elsőnek aki mindent, mindent elvisel csak mert a másik "nem tehet róla!" Drasztikus leszek, de ezzel az erővel SENKIT sem itélhetünk el SEMMILYEN cselekedetéért mert hát  "beteg". 

Lackó egy beindult, energikus, jópofa zseni festőművész volt amikor megismertem s utána jópár évig még: egy vad "PUNK" ám egyben lexikális tudású romantikus régi vágású Úriember! MINDENT TUDOTT az irodalomról, festészetről. Mellette- VELE!- SZÁRNYALT a tehetségem! EGYÜTT szárnyaltunk!!!!! Sosem jobban!!!
Ám, mikor betegsége elhatalmasodott, sokszor úgy viselkedett mint aki nem önmaga. Mondott olyanokat amiket egy nő önérzete s méltósága már NEM TUD feledni még ha 100-szor is csak a "dili" mondatta vele! Nem születtem sem szentnek, sem mártirnak, sajnálom. Nemhiába nem szültem, én  nem vagyok alkalmas az ilyesmikre! 
Nem vagyok szamaritánus nővér. Elnézést érte mindenkitől!!
Tudom: "jóban, rosszban, amíg a halál el nem választ", ésatöbbi....ám azzal senki sem számol hogy MI VAN, ha  a házaspár MINDKÉT TAGJA  pszichésen "zizi"!?!
Végül bárhogy szerettem nem tudtam ezt a változást  tovább elviselni. Féltem hogy magamba vagy benne teszek kárt hirtelen bekattanva .
Mindezt AZÉRT IROM LE mert MEGÚNTAM a gonosz feleség szerepét aki elhagyta szegény beteg embert.
Ez NEM ILYEN EGYSZERŰ!!!!!

Egyébként, sokak, akik most az  "emlékét ápolják" s játsszák MEKKORA csodálói, "barátai" voltak, ezerszer inkább KERÜLTÉK s magára hagyták. Kirekesztették, megalázták, nem törődtek vele sem a festészetével. SOSEM ÁLLTAK KI MELLETTE.  
Megverették kidobókkal. Letagadták magukat.  Elfordultak. Kioktatták.. CSERBENHAGYTÁK! 
CSERBENHAGYTAK MINDKETTŐNKET! Én egymagam NEM tudtam megbírkózni ezzel....anyukám is skizofrén volt , megszenvedtem én már ennek a betegségnek MINDEN negativumát kamaszlányként kint Németben! 

Ámde, "jóakaróim" meg lepecsételtek : -"BŰNÖS- gonosz feleség! Most meg KITÖRÖLNÉNEK az életéből! Levágnak a KÖZÖS videóról (lásd Lackó emlékkiállitás a "Kortárs" galériában Óváros téren) kivágnak a KÖZÖS interjúból ( Yokes....) ésatöbbi.
EMBER, már több mint 5 éve NEM éltünk együtt amikor megtette! 

NEM fogom hagyni magam! Nem szokásom. Feltárom a disznóságokat mától.
Lackó is belátta józanabb időszakaiban hogy  rettenetesen viselkedett. S mivel ő mindig megmondta kereken az IGAZSÁGOT, hát ÉN IS MEGTETTEM most. Nem tetszik? SAJNÁLOM! Ha NEM okolnátok meg néznétek rám ferde szemmel ,  ez a poszt sem született volna meg. KIPROVOKÁLTÁTOK! 
Elnézést azokrtól akiket ez érzékenyen érint én is ÚTÁLTAM megirni. NEM ERRE KÉSZÜLT EZ A BLOG! 
De, végülis...  EZ IS RÉSZE az emlékének. Az IGAZSÁGNAK, a TELJES történetnek s szomorú végnek. 
Ezzel EGYÜTT szeretem, mert ez NEM Ő VOLT. S sok sok évünk MENNYEI ÁLOM volt- még ha viharos s kaotikus is!
NEM vagyok sem "gonosz" sem "sikerhajhász "özvegy! Sosem baziroztam sem a pénzére / HAHAHA, MIFÉLE PÉNZRE!?/ sem a hirnevére (mikor összejöttünk, ÉPP elvégezte a fősulit, az út elején állt. )
Lackó méltó, CSODASZÉP szerelme s ALKOTÓTÁRSA voltam, -vagyok. Mikor ENGEM pocskondiáztok, LACKÓ IZLÉSÉT pocskondiázzátok. Semmiféle érdeke NEM fűzött hozzá hogy elvegyen! FÜLIG SZERELMES VOLT, úgyám! Mi van irigykedsz...!?

A bűnbakot keresőkből meg  BETELT A POHÁR SKACOK! BŰNBAK KELL ...? NÉZZETEK TÜKÖRBE!

Következő posztom  kellemesebb lesz. Lackóról fog szólni, a rosszirányba változása ELŐTTI időkből! A HŐSKOR(unk)BÓL!!!!  AZ IGAZI LACKÓRÓL!

Negativ kommentek ki lesznek törölve.  Engem  pocskondiázó kommentek MEG SEM JELENNEK. Engem csak IMÁDNI KÖTELEZŐ.  
Szokjátok!  (vagy meg szo*játok! )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése