2012. október 22., hétfő

...s hogy én miért nem voltam jelen a Lackó-talin...

Okt.19-én, pénteken a Veszprémi Vass gyűjteményben ,a Művészetek Háza közreműködésével bemutatót tartottak a VESZPRÉM PORTRÉ Lackó-számáról, fogadással egybekötve.
A téma Lackó volt.
Én ezen a bemutatón NEM jelentem meg, nemigen hinném ugyan, hogy hiányoztam volna  bárkinek (mivel úgy kábé 10 éve amióta itt lakom, senki  sem nyitotta rám az ajtót hogy ugyan, mit festek, élek-e vagy halok,stb.!) de azért mégis: kötelességmnek érzem hogy ide irjam, MIÉRT. Mármint miért nem mentem el!

Nos- a magazintól jött a hirlevéllel együtt meghivó is- és Pethő Imre is emlitette régebben hogy lesz és hogy szeretettel vár.
Én megirtam neki hogy NEM megyek ne is fáradjon azzal, hogy erősködik! Ki is fejtettem neki az okaimat.

A várostól és a Művészetek Házától viszont EGY FIA meghivó NEM jött, holott az alpolgármester asszony nyitotta meg az összejövetelt., és a Művészetek Háza amúgy MINDEN x@rra küldeni szokott autómatikusan meghivót.
Ez egyszerűen IGY ILLIK! / Még akkor is ha én ÚGYSEM jelennék meg. /

Node NEM emiatt nem mentem, mert ha kaptam volna 10 helyről meghivót sem mentem volna!

Mégpedig AZÉRT, mert nemrég kiment egy körlevél, hogy aki tud s akar, támogassa Szilágyi Zoé festőművészt- engem!- olcsó képvásárlással mert nagyon meg van szorulva és nincs téli tüzelője meg villanyszámlát is ki kéne fizetni és komoly anyagi gondokkal kűzd.Pethő Imi küldte ki ezt .

A válasz erre...a nagy kultúremberektől...egy HATALMAS NAGY hideg KÖZÖNY volt- még egy nyamvadt 2000 ft-os hűtőmágnest sem vett SENKI! Nem érdekelte őket, sem alkotás- sem az állapotom, helyzetem.
Magyarán: SZILÁGYI ZOÉ LE VOLT MAGASRÓL XARVA!

Nos, akik IGY állnak hozzám, azok NE mosolyogjanak a pofámba a férjem emlékműsorán, akit szintén a VÉGLETEKIG szétalázott ez a város, úgy, hogy a végén kukázott és nyomorgott. Most meg az özvegye DÖGLIK MEG szó szerint, miközben folyamatosan alkot.

Ennél nagyobb álszentséget ugyanis NEM tudok elképzelni! És undorodom, behányok tőle!
NEM voltam kiváncsi OLYAN alpolgármester megnyitó beszédére aki ellenségesen állt hozzám és átvert egy projekt kapcsán, köze nem volt Lackó munkásságához ,se személyéhez, és olyan "barátok" nyálcsepegtetéseire sem, akik anno elfordultak Lackótól ,ill. JÓL kihasználták.

Engem meg SEM emberileg- SEM művészként nem tartanak SEMMIRE!

Egyáltalán, az ilyen fogadásos polgármesteres "bulik" NEM Lackó műfaja, még akkor sem ha ott Sex Pistols szólt- ami mint utólag megtudtam, nem túlzottan tetszett a jelenlévőknek!

Nem is hinném hogy bárkinek hiányoztam, inkább szerintem mindenkinek nagy kő esett le a szivéről hogy megúszta a "kinos találkozást" a "trágár Zoéval".....

A VESZPRÉM PORTRÉ Lackó-számát mindez NEM érinti, az újság ezen számát  továbbra is csodálatosnak tartom, egy Lackó emlékéhez  méltó, szép, szinvonalas kiadványnak, s mégegyszer gratula a készitőinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése