2021. október 17., vasárnap

Lacko 55

 Szilagyi Lacko ma lenne 55 eves. 

Nem sokat irtam ide az utobbi idoben de ez nem azt jelenti hogy elfeledtem, " beletorodtem", de meg azt sem hogy elfogadtam hogy mar nincsen velunk. Csak siman nem ereztem szukseget hogy az emberek fele BARMIT is leirjak mert valojaban mindenkit utalok. Azt erzem NEM ERDEMLI MEG A VILAG hogy megosszam a dolgokat Lackorol, hogy megosszam a hianyat, az erzelmeimet , meg egyaltalan. Mivel ha most elne UGYANUGY bevonnatok OT IS a kis primitiv gyuloletkoreitekbe, a politikai tebolyba amin rugozik manapsag ennek az orszagnak a lakossaga, az antikultur sotetbunko egymast lelkileg legyilkolo utalkozo hangulatba...esatobbi!!!

 NEMMMM...erdemlitek Lackot, nem erdemeltek MINKET,  sok ido kell mig felnottok hozza, hozzaNK, egyszeruen Lacko azt mondana, toroljem a blogot hisz anno is azt mondta mig elt hogy az internet egy csapda es toroljek mindent amit kiirtam vagy kiposztoltam VALAHA is.. 

Szoval nem igazan volt kedvem megosztani veletek BARMIT IS, meg az igaz Lacko hiveknek SEM!

Most is csak azert irok mert ido van. Okt.17, Lacko szulinap. Es hat azert, megis, NA...!!!

Gyujtsatok legalabb egy kib'ott gyertyat!!!

En nem gyujtok, en egyfolytaban vele elek. Meg most is.

No, pa!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése