2012. november 23., péntek

Megnéztem a LACKÓ-kiállitást /UPDATED/

Igaz, hogy egyáltalán nem értek egyet a Lackó kiállitás MIKÉNTJÉVEL, megnyitójával, ámde IMÁDOM a képeit és Lackót ,ezért én is elmentem s megnéztem a tárlatot , megnyitón kivül természetesen.


Erre majd később kitérek, sok fotóval (linkkel a fotókhoz ) de elsőnek pár szót a Veszprém TV-n elhangzott megnyitóbeszédhez.

http://www.veszpremtv.hu/hir/szilagyi_laszlo_emlekkiallitas-n1940.html


Megdöbbentett ami a megnyitón elhangzott. LÁM LÁM, máris látszik hogy akik megnyitották azoknak abszolút FINGJUK nincs sem Lackóról,  se nem ismerték igazán -különben nem mondanának ilyen BAROMSÁGOKAT!- sem nincs fogggggalmuk sem a megemlékezésről, kegyeletről, kultúrált megnyilvánulásról.
Hozzáteszem: én NEM voltam jelen ,tehát csak egy töredékét hallottam a Veszprém TV-s hirből. De ennyi elég is volt!( még sok/k is!)



 Az én, az  Iródeák teaházban  megrendezett  Lackó-rajzaiból megrendezett kiállitásomra irt megnyitóbeszédem pár éve., - na AZ méltó, szép  szöveg volt !
Mást ehhez az egészhez nem tudok irni. Csak annyit hogy IRTÓZATOS nagyott vesztettünk Lackó túlvilágra távozása által. És hogy sajnos a róla való megemlékezésken a város által engem kihagyva mindég félresikeredik valami. Illetve, űrt hagy maga után...s ez most NEM ( csak ) az én véleményem!
És ENNYI!
Ime a link a Lackó kiállitáson készült fotóimhoz FACEBOOKon:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4073883570742.172791.1392023458&type=3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése