2023. október 19., csütörtök

SZILÁGYI LACKÓ emlékére kiállításom nyílt a róla elnevezett utcagalériában, Veszprémben...

 ...persze  annyit hirdettem közösségi médiákon keresztül hogy végül TOTÁL elfelejtettem ide is kiposztolni pedig akartam....VAN ILYEN!  Pláne hogy én már ANNYIRA AKARTAM ezt a tárlatot ott - már évek óta!- hogy valójában kissé már-már BELEFÁSULTAM s öröm helyett inkább stresszt éreztem, mint aki nem is tud már igazán örülni s inkább a háta közepére kívánja ezt az egészet.,- mivel ROPPANT  sértőnek s kirekesztőnek tartom hogy PONT az özvegye s alkotótársa nem kiállíthatott ott ELSŐKÉNT! Hát MIFÉLE felfogás, hozzáállás  ez mégis...!?

Ezen kattogva nem igazán jutott az eszembe kiposztolni bárhová csak közösségi médián nyomattam. Főleg Facsén.

Egy kedves barátom aki Pest mellől jött fuvarozott oda-s vissza meg filmezte le az egész eseményt.

Node  végül  hál Istennek, a tárlat  oly SZUPERÜL sikerült hogy nagyon jól éreztem magam végül! Elég sokan is voltak,  a megnyitó szuperjól sikerült (NEM az előre megbeszélt szövegemet mondtam hanem a Művészetek Háza igazgatónőjének  tanácsára inkább afféle  beszélgetéssel egybekötött spontán tárlatvezetést tartottam a helyszínen!)

Ez itt megtekinthető, 2 részletben:



A kiállításom ELŐTT  du.3-kor kinyitott Lackó emlékszobája, szétfestett műterme is amit mindig nagyon inspiráló látni.  Érezni a 90-es évek vibrálását, kreativitását a falakból! Több "rajongó" barát is megjelent a helyszínen,  meg a műgyűjtőm is, jó hangulat volt, fotózás, igazgatónővel kiállítás megbeszélés röviden...stb.

Aztán 5-től: kiállítás az utcagalériában! Egészen 5-ig szinte senki se jött. Aztán hirtelen beesett mindenki, szivárgott a "jónép" s elkezdhettük!
Utána meg interjú HEGYEK, ami nagyonis jót tett az én kis nárcissztikus Borderline-os lelkemnek! 

A 90-esekben ugyanis ez a fogadtatás MINDENNAPI VOLT....míg az utóbbi években sajnos szinte ALIG. 
Ez pedig a jelenleg tomboló kultúrpolitikának köszönhető sajnos.
Node, Lackó szavaival: murder politix, hagyjuk is!

Kiállítás után  szinte összes helyi újságban megjelentek tökjó és hosszú cikkek, fotók- és én is kaptam csomó klassz képet.
Ideposztolom a cikkek linkjeit meg kiteszek pár fotót is.
A kiállítás a Kossuth u.3 alatti aluljárós utcagalériában található, a Szilágyi Lackó emlékművénél. Március végéig megtekinthető!

Cikk linkek

VEHÍR:


VEOL (Veszprémi Napló)- /KÉPGALÉRIÁVAL! /


VESZPRÉM KUKAC:



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése