2020. február 3., hétfő

13 éve....

Nem., NEM írtam SEMMIT- se karácsonyra, sem pedig újévkor! Mégpedig, mert nekem sem volt SEM karácsonyom- SEM pedig szilveszterem!  s mivel ez a blog az enyém,  engedtessék meg nekem eme egoista hozzáállás. Ha nekem sincs a blogban sincs!
ENNYI!

Ma ellenben 13 éve  hogy Lackó itthagyta  ezt a dimenziót.  Sok megemlékezést nemigen látok  sehol. 2 sor sem említi... Már NEM FONTOS....a város megvette az emlékpecót, a képein (melyek engem illetnek) ülnek.,  s akik  kizsigerelték az utolsó kis emlékfoszlányt is belőle, már nem tudnak mit írni. MOST NEM FŰZI ŐKET TÖBB ÉRDEK, így most le van sz*****.....

Cinikus vagyok?- jó ideje már.  Mert hát: ez van!

Én se sokat tudok írni.  Nem is tudom, KINEK is írom. Vannak e olvasói a blognak. S HA vannak, azok  valóban szerették e vagy csak megrögzött Zoé ellenségek akik  kíváncsiságból dugják ide a mocskos képüket, megnézni, mit ír ez az általuk SZÍVBŐL GYŰLÖLT  Zojé aki a férje haláláért felelős. Mert hát CSAKIS ZOJÉ felelős mindenért, mert mindenki más AKKKKORA......barátja volt!!!!!!!  Mert hát a blogot is felkapaszkodásra használja ez a dilettáns, tehetségtelen buta ribi! (én...)

Az Y-nal kezdődő nevű  veszprémi fotós  meg a többiek.  Hallottam hírét hogy utóbbi még Lackó kisképet is nyúlt le egy családtól.  Lackó ROKONAITÓL.Amúgy még mindig tartozik Lackónak is képért.....de mindegy!
Bocs de NEM TUDOK derűsebbet írni most.  NEM az én hibám! Pedig ez a blog a FELHŐTLEN MEGEMLÉKEZÉSEK blogjának meg vicces sztorizgatásoknak indult. De hát ember tervez, ugyebár.  Ha egyszer  BAJOK VANNAK A K'VA FEJEKBEN!

Inkább be is végzem,  kérek mindenkit aki igazán szerette Lackót s művészetét, emlékezzen a mai napon rá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése