2013. november 4., hétfő

Bordács Andrea: Szilágyi László c.könyve.

Igényes kis könyv lett Bordács Andrea: Szilágyi László cimű, Lackó festményeiből párat bemutató könyv. Sajnos ,mind a fellelt 600 db nincs benne, de igy is értékes inspirativ darab.
 Jó forgatni, izzanak a képek, Lackó energiái hatnak- mit mindég! Vagy inkább: MÉG mindég!?-s örökké!

Sajnálom , hogy én csak egyetlen egy  példányt kaptam Lackó édesapjától, jó lett volna 3 ,mert szüleim is szeretnének. Nagyon szerették, gyermekükként Lackót.
De bárkinek irtam , a másikra háritotta miért is nem tud adni....
Nomindegy- én már SEMMIN sem csodálkozom. Talán majd később...
Ime pár oldal a könyvből (ami még nyilvánosan nem lett bemutatva, nem tudom mikorra tervezik mondjuk én ÚGYSEM tenném tiszteletemet....)











































































































































































2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ugyan Andi- VÉGRE egy SZINVONALAS könyv Lackóról, hiteles szöveggel s hozzáértő szakmai leirással. ÉN KÖSZÖNÖM -klassz a könyv úgy ahogy van!

      Törlés