2013. augusztus 25., vasárnap

LACKÓ KIÁLLITÁS ÉS KONFERENCIA

 Szept. 3-án megnyitják hivatalosan is a SZILÁGYI LÁSZLÓ UTCAGALÉRIÁt az új aluljáróban.

Ennek kapcsán konferenciát rendeznek műv.történészekkel stb. a polgármesteriben.

Az én véleményem: inkább NO COMMENT. Az ilyesfajta konferenciák nem igazán voltak Lackó esetei ezért nem értem , hogy MINEK . HA MÁR róla szól , miért nem valami Lackósabbat?

Fabényi Julianna és Bordács Andi mondanivalóit azért érdemes meghallgatni- a többit inkább nem minősiteném.

Én nem megyek el. Nekem NEM hiányzik majd a túlvilágon Lackótól, hogy: ""Elmentél a sznobber bagázs közé, Mackó!?"( itt arra a jópár emberre gondolok akiknek semmi keresnivalójuk Lackó közelében- ám MÉGIS jelen lesznek.)
Akinek beveszi a gyomra, annak itt a meghivó- mint irtam, Fabényi és Bordács legalább tuti jókat nyilatkoznak. A többiekért nem vállalok felelősséget!

http://www.vehir.hu/cikk/2013-08-22/kiallitas-es-konferencia-szilagyi-laszlorol


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése